neděle 3. dubna 2016

FIRST THIS YEAR



 Včera bylo krásně. Když jsme měli polední pauzu na brigádě, museli jsme toho využít a zajít k našemu oblíbenému stánku se zmrzlinou. Samozřejmě jsem se zapomněla ovládat a nadiktovala si snad všechno - od sladkého kornoutu až po čokoládovou polevu s oříšky. A protože zmrzlina není oběd, zašli jsme do nového bistra v obchodním domě hned vedle. Hóňa si dal výborný hummus a já si objednala cuketový salát chilli. Žádný zázrak to tedy nebyl, ale jíst se to dalo.
 V neděli jsem se byla podívat za kamarádkami v tanečních, to bylo vážně super a také jsem si zatancovala a celý večer se skvěle bavila. Následující týden u nás doma panovala klidná atmosféra, školy taky nebylo moc, vlastně jen tři dny, protože v pondělí byly Velikonoce a ve středu jsme jeli na výlet. Ve čtvrtek bylo zatím nejlepší počasí tenhle týden, bylo takové teplo, že jsem na tréninku běhala venku jen v kraťasech. V pátek jsem ve škole skončila dřív a šli jsme s babi na kafe, pak do obchodů a nakonec ještě za prababičkou do nemocnice. Večer jsem pak s kamarády šla na slam Antola Svahilce. Překvapilo mě, že vystoupení skončilo celkem brzy, ale pak jsem si uvědomila že člověk nemůže slamovat tři hodiny v kuse. Procházeli jsme se tedy noční Plzní, a i když byla hrozná zima, užívala jsem si to, jak nejvíc jsem mohla.
 Příští týden bude náročnější, každý den mě čeká nějaký test, ale jak se znám, budu se na ně připravovat jen zřídka. Celkově jsem ale na duben hrozně natěšená, i když se mi krátí dny do přijímaček a já začínám mít výčitky, že jsem se nepřipravovala víc. Ale dost už o škole, užijte si zbytek neděle a choďte ven, když je tak krásně!

bunda secondhand, tričko H&M, brýle Mohito

tričko diy

Žádné komentáře:

Okomentovat