čtvrtek 31. března 2016

WHAT MADE ME HAPPY IN MARCH / H

  Březen byl zvláštní. Rychle utekl a byl plný bláznivého počasí. I tak jsem prožil skvělé věci. Ne tak skvělé jako v únoru, ale tuším, že březen byl odpočinkem před dubnem. Protože duben, vážení, bude super! Ale o tom až později, teď k březnu.

  Začal jsem chodit do nové kavárny Pappa Coffee. Nic vám nedoporučuji tak moc, jako tuhle kavárnu. Nejmilejší obsluha pod sluncem a nejlepší kafe široko daleko. Což mi připomíná další věc, která se stala v březnu - začal jsem pít kafe. Hodně. Doma mám překapávač, kávu vybírám pečlivě podle země původu a férovosti (to je ale pozérství, co?) a od usrkávání latté s kilem cukru a kyselým výrazem v obličeji jsem se propil až k espressu. A to jsem si myslel, že kávě na chuť nikdy nepřijdu.
  V březnu jsem začal chodit na spinning, který mě strašně moc baví a opět jsem jel do Prahy s tátou, který byl na přednášce, takže jsem měl celé dopoledne pro sebe, objevil jsem roztomilé bistro kousek od Pařížské. A dostal jsem boty, do kterých jsem až po uši zamilovaný!
  O týden později, jsem byl na oslavě mého spolužáka. Slavil 18, podrobnosti si asi nechám pro sebe. Hned druhý den po tom jsme byli na Blik Blik festivalu, na kterém jsme si v devět večer koupili čínskou polévku v pytlíku a snědli ji sami. Jsme gurmáni. Za tři dny začali prázdniny, ušil (čti přešil) jsem si tohle džínové tričko a spali jsme u Denisky. Taky jsem byl u babičky a s Kačkou jsme si koupili tulipány a udělali si brunch. A přejedli se, of course. 
  Dnes se mi vůbec nepovedl test z matematiky a informatiky, každou ponožku jsem měl jinou, ale košile ze sekáče za 30,-, kterou mám na sobě na fotkách, a dnešní počasí to všechno čtyřicetkrát vylepšilo. On ten březen vlastně nebyl zas tak špatný. Byl vlastně docela super. Ale jak už jsem psal, duben bude mnohem lepší. Za týden totiž jedu do mojí milované Anglie!



košile secondhand, kalhoty H&M, hodinky Komono, boty Adidas Court Vantage

Žádné komentáře:

Okomentovat