neděle 27. března 2016

MUSIC I'M OBSESSED WITH RIGHT NOW

Bez hudby nedám ani ránu a sluchátka si dávám do uší i na cestě od autobusu domů (cca 100 metrů). Zde je pár mých tipů na interprety, alba a písničky, na které teď nedám dopustit.



La Femme - Psycho Tropical Berlin
  Tohle album se mě drží už pěkně dlouho. Je super, je to něco nového a neoposlouchá se. Nebo se mi alespoň prozatím neoposlouchalo.

Of Monster And Men
  Little Talks je pěkná písnička, ne že ne, ale mají mnohem lepší. Tak třeba alba Beneath the Skin a My Head Is an Animal jsem si stáhl do mobilu asi dva měsíce zpátky a poslouchám je do teď.

Alt-J
  Alt-J je prostě Alt-J. Dokonalá, originální a pro každou příležitost. A album This All Is Yours má všechny tyhle vlastnosti několikanásobné. Láska.

Soap&Skin
  Jestli je nějaká hudba špatně definovatelná, tak je to právě ta od Soap&Skin. Je depresivní, ale zároveň mě nabíjí pozitivní energií. Zpívá v němčině, francouzštině a angličtině a je z Rakouska. Ačkoliv wiki škatulkuje do žánrů, pro mě je Soap&Skin jako název žánru dostačující.

Kongos - Come With Me Now
  Moje posedlost touhle písničkou roste a roste. Poslechněte si jí, pochopíte.

Pink Floyd
  Když jsme s blogem začínali, byl jsem Floydy posedlý. Doslova. Posedlost mě opustila, nicméně budou moje srdcovka. Navždy.

Máte nějaké tipy na hudbu? Sem s nimi!

H.

1 komentář: