úterý 1. března 2016

WHAT MADE ME HAPPY IN FEBRUARY / H

 

  Únor naprosto předčil má očekávání. Byl skvělý, stalo se toho moc a moc a prostě to bylo fajn. Prvních pár dní jsem strávil v Jizerských horách s Kači a jejími rodiči. Měli jsme se super, přejídali se a několikrát viděli film The First Time, který vám tisíckrát doporučuji. Tedy pokud máte rádi americké high school filmy. Které jsou o ničem. A všechny jsou stejné... Ale tenhle je vážně fajn! 


  V únoru jsem se také naučil vrstvit oblečení (tak nějak). Byli jsme na koncertu Muchy, který byl úžasný! Neobešel se však bez rozedřených kloubů o podium (ne, vážně netuším, jak se mi to stalo) a bez rozbitých skleniček, ale vše si musí vybrat svou daň. Hned druhý den po koncertu jsme šli s Kačkou na workshop v Depu. Mysleli jsem si, že s šicím strojem umíme. O opaku nás přesvědčila naše lektorka. Ehm. Ale obaly jsme ušili na jedničku, to jo. Týden na to jsem si s tátou udělal výlet do Prahy, navštívili jsme Veletržní palác a poprvé jsem byl COS, ach! Koupil jsem si tričko a ponožky a hned jsem věděl, že jinde už nakupovat nechci. Další víkend nás čekala snídaně s designérkou Mirkou Horkou v Originálu a street food market, kde jsme se strašně moc přejedli. Možná, že strašně moc ani dostatečně nevystihuje, jak moc.
  Mimo jiné jsem se v únoru více méně zbavil barev ve svém šatníku, což byl můj cíl, naučil jsem se nosit jiné kalhoty než skinny, utratil nekřesťanské peníze po kavárnách a s kamarádem Kubou jsme si pět hodin povídali s Brazilkou a Číňankou, které jsou u nás ve škole na jednom projektu. Pět hodin, vážení! Ani jsem pak nevěděl, jak se mluví česky.
Únor byl super. Teď jen kdyby přestalo pršet/sněžit a začalo jaro. Březen bude ještě lepší!


bomber Topman, košile H&M, kalhoty a rolák secondhand, boty Nike, batoh Herschel



1 komentář: