pondělí 22. února 2016

DEPO STREET FOOD MARKET 2016










Na začátek vám musím udělit jednu radu. Vemte si na příští food market hodně peněz! Já jsem měla pouhé dvě stovky a bylo mi strašně líto, že jsem nemohla ochutnat všechny ty limonády, sladkosti, nebo i hlavní jídla.
Původní plán byl jasný, půjdeme na food market kolem dvanácté a dáme si oběd. Když jsme přišli, každý si vyhlídl jeden stánek, kam se půjde najíst. Nakonec jsme všichni zůstali u stánku s mexickým empanadas, a musím říct, že lepší volbu jsme nemohli udělat.

 Samozřejmě že s jedním jídlem jsme nemohli vystačit, tak jsme si došli ještě na makronky, jako zákusek. Od toho dne jsou levandulové makronky mými nejoblíbenějšími. Vážně, voněly úplně jako levandule, a jelikož jsem levanduli nikdy nejedla, nemůžu posoudit jestli tak i chutná, ale i kdyby ne, nevadí mi to. Ale co by to bylo za oběd bez pití? Malinová limonáda s kousky malin plně naplnila naše očekávání.





 Dál jsme vyrazili na druhé kolo. Konkrétně na mušle a hranolky. Jelikož já mušle nejím, musela jsem vystačit s ujídáním Hóňovo hranolek, ale nakonec nebyly nic moc. Samozřejmě jsme si museli dát i sladkou tečku, tak nás tentokrát nalákal Anděl Station na svoje božské dorty. Já si dala chilli dort, který se řadí k mým nejoblíbenějším, protože miluji kombinaci sladkého a pálivého jídla.



 To je vždycky smutek, když svoje jídlo sníte, ale ještě se vám nechce nikam jít. Tak jsme nakonec vystáli frontu na další sýrové empanadas. To už byl poslední chod našeho poněkud vydatného oběda a my se s plnými žaludky vydali domů.

D.


Žádné komentáře:

Okomentovat