sobota 5. března 2016

WHAT MADE ME HAPPY IN FEBRUARY/ D

   
  Konečně jsem se dostala k tomu, abych napsala článek o předešlém měsíci, který byl naprosto super. 


  Začátek února patřil jarním prázdninám, kdy jsem spala u Hóni, pak jsem s Anežkou poprvé v životě zašla do indické restaurace a nakonec jsme jeli s rodinou na hory. Skoro každou neděli (a pak i středu) jsem se chodila proběhnout se skupinou běžeckých nadšenců – Rungo. Pořádně jsem se vyřádila na koncertu Muchy, který byl tenhle měsíc asi ta nejlepší akce. Jela jsem do Prahy na závody, které sice nevyšly podle představ, ale i tak jsem celkem spokojená. Následovala snídaně s Mirkou Horkou v Originálu, kde jsem ochutnala výborný chia pudding a matcha bábovku. Ten den jsme zavítali i na Street food market (článek tady). Nakonec jsem ještě šla na další koncert, který byl zadarmo, takže proč ne? Koncert byl organizovaný rádiem Wave a hrály tu tři skupiny- Červen, Rouilleux a At Bona Fide a všechny byly úplně skvělé!  
  Únor byl ještě lepší než leden, a doufám, že to takhle půjde dál.

džíny - H&M
svetr - secondhand
bunda - Orsay
boty - Dr. Martens
batoh - Herschel

Žádné komentáře:

Okomentovat