středa 9. března 2016

SPRING IS COMING

  Čas utíká ohromnou rychlostí a jaro je skoro tady. Začíná čas nahých kotníků (ano, nosím to tak celou zimu, ale teď už nebudu vypadat jako blázen), podle instgramu už leckde kvetou sněženky a stromy (já zatím žádné neviděl) a celkově se všechno probouzí k životu. Toto období je také vhodný čas pro jakousi očistu a začátek nových věcí. Zkuste cokoliv - vytřiďte si šatník, omezte sladké, promažte si fotky v mobilu, zkuste jeden den offline. Já jsem si řekl, že po nepříliš hlídaném zimním jídelníčku, zajedu do starých kolejí a budu se snažit o zdravé stravování. A zatím se mi daří. Až na nějaký ten dort v kavárně, ale nejsem přece žádný sadista, abych si je odpíral úplně. Včera jsem navíc začal se spinningem a moc mě baví. Počasí je zatím sice všelijaké, ráno je tepleji než odpoledne a včera u nás sněžilo, ale já to cítím v kostech. Cítím jaro. 




 bunda secondhand, šála, džíny a náramek H&M, rolák Lerros, boty Topshop, batoh Herschel




bunda a džíny Topman, šála secondhand, boty Puma, batoh Herschel 

H.



Žádné komentáře:

Okomentovat