středa 16. března 2016

MY SPRING ISSUES

Jak se pomalu blíží jaro, začínám dělat víc a víc aktivit, které jsem přes zimu zanedbávala. Třeba
tento týden pořád koukám na seriály, protože jsem si nechala utéct několik dílů Pretty Little Liars, nedokoukala jsem Extant, The Last Man On Earth, The Whispers, Gossip Girl, Orange Is The New Black a co teprve Game of Thrones! Před rokem jsem si dala předsevzetí že to dokoukám než začne další série, a o té doby jsem se na to nepodívala.


  Protože jsem se přihlásila na půlmaraton, mám teď trochu strach, že ho neuběhnu, chci se proto na běh soustředit, aby mě na trati něco nezaskočilo a já to nevzdala po půlce. Také mě hlodalo svědomí, že se neučím na přijímací zkoušky, a tak se to teď snažím dohnat. Aby toho nebylo málo, rozhodla jsem se, že si budu většinu jídel vařit sama. Učím se tedy nové recepty a většina mých peněz jde do jídla. To mě nutí k hledání brigády. Jsem jediná kdo všechno dohání na jaře, protože se mu v zimě nechtělo?
  Jo a ještě jedna věc! V sobotu jsem si objednala nové boty a dnes mi konečně přišel balíček, tak jsem byla celá natěšená, že si je zítra vezmu, ale pozor - v krabici byla jen jedna bota, tak mám smůlu a musím ještě několik dní čekat.




bomber Mango, košile secondhand, kalhoty H&M, batoh Herschel, boty Topshop

Žádné komentáře:

Okomentovat