úterý 16. února 2016

POLETÍME? S MUCHOU

Ve čtvrtek jsem se dočkala svého prvního koncertu v životě. Šli jsme s Hóňou a s Kačkou na skupiny Mucha a Poletíme?. Protože byl všední den, nemohla jsem příliš ponocovat, a tak pro mě v jedenáct přijel táta. Upřímně, o skupině Poletíme? jsem zatím neslyšela, tak jsem nevěděla co mě čeká. Navíc začali hrát jako první a já najednou dostala strach, že žádnou Muchu nestihnu, protože budu muset domů. Každopádně, Poletíme? byli hrozně skvělí, jejich písničky byly chytlavé, tak jsem postupem času dokázala zazpívat alespoň refrén. Po hodině a půl přišla konečně Nikola Mucha na kterou jsem se tak hrozně těšila. Svou část koncertu začala písničkou Chapi sú kokoti a přes Heil Hipster se dostala až k Ježíšovi, na kterého jsem se těšila nejvíc. Dokonce jsem se prorvali až do první řady přímo pod pódiem! Když už bylo jedenáct, plná energie jsem se vydala domů. Trochu mě mrzelo, že jsem tam nemohla zůstat déle, ale něco je lepší než nic, ne?



Deniska

Žádné komentáře:

Okomentovat