pondělí 15. února 2016

MY FASHION INSPIRATION

  Jedna z mnoha skvělých věcí na módě je to, že se můžete inspirovat všude. V lese, ve filmech, ve městě, na internetu...
  Pro mě je poslední dobou největší inspirací Pinterest (tady je ten můj). Snažím se ze svého šatníku odstranit většinu barev (až na navy, šedou, bílou a černou, uch <3) a složitých potisků, tvarů, etc.. A právě na Pinterestu je snad nekonečná zásoba totálně très très chic minimalistických outfitů. No fakt!
  V neposlední (!) řadě inspirace jsou bloggeři. Je to závislost, je číst. Každý den se klepu na nový článek, vážně. Absolutní jednička všech jedniček je pro mě Zuzka z redpoppystories. Jejím rčením 'Móda je hra.‘ se poslední dobou řídím víc, než kdy jindy a její unisex styl je totálně aww (rozumíme si, ne?). Dalšími jsou EMbloggers, The Aesthet, Drew Scott a další a další.
  Nesmím zapomenout ani na instagram, of course. A nakonec jsou pro mě inspirací samotné high street brandy a přehlídky top návrhářů. V mobilu mám miliony screenshotů věcí, které musím (ne, nemusím) mít. Protože ale zatím v Plzni Topshop ani COS není, snažím se hledat podobné věci v sekáčích a následně je případně dotvořit. Což je super také tím, že ušetřím a podpořím myšlenku slow fashion. Ale jakmile se dostanu do Prahy, sekáče jdou stranou. A ten nový COS… Ale o tom jindy.
  A kde se inspirujete v módě vy?






bomber, kalhoty Topman, tričko, ponožky COS, šál Reserved, boty New Balance

H.

Žádné komentáře:

Okomentovat