středa 2. prosince 2015

ROLL NECKS / OOTD

V neděli jsem byla poprvé na Slavnostním rozsvícení vánočního stromečku. Těšila jsem se na to, že to bude bůhvíjaká slavnost, ale nebylo tomu tak. Přišli jsme na náměstí, kde bylo fakt málo lidí, protože se všichni bojí teroristického útoku(hodně reálná šance totiž). Pak všichni odpočítali 10, 9, 8... A stromek se rozsvítil a to byl konec. Navíc, na našem plzeňském stromku je tolik světýlek, že to dá práci, rozpoznat alespoň kousek zeleně.
Taky se s vámi musím podělit o to, jak jsem se dneska ztrapnila v kavárně. Jestli někteří z vás znáte písničku od Karla Gotta, kde se zpívá:,,Kávu si osladím o trochu víc.´´ No a já jsem zase byla v nějakém afektu, tak jsem si to zpívala a paní co stála přede mnou ve frontě se napřed usmála a snažila se potlačit smích, což se jí ale nepovedlo, protože o pár vteřin později jsem jí viděla, jak se směje. 




 



Honza - bunda a ponožky - Topman, džíny - H&M, svetr - secondhand, batoh - Herschel, boty - Reebok, klobouk - eBay


  

 
Denisa - kabát - Mango, kalhoty - Pull&Bear, svetr - Elements, boty - H&M, taška - online-textil.cz



Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat