sobota 28. listopadu 2015

YOUNG AUTHORS AND THE PLACE WITH HEART

Ani ne před rokem se parta kamarádů na mojí škole rozhodla, že uspořádá autorské čtení v naší knihovně. Znělo to fajn, tak jsem se zúčastnil. A ono to fajn bylo! Lidé, se kterými jsem se dřív nebavil se mi najednou zdáli strašně fajn. Četlo se, smáli jsme se a jedly se (moje) ovesné sušenky. Krása!



V knihovně se čtení konalo ještě asi třikrát. Pokaždé tam bylo 10-15 lidí a pokaždé to bylo super a jiné. Pak ale moje kamarádka získala práci v Perfect Worldu - místě se srdcem. Perfect je úžasná kavárna, první nezisková u nás, kde platíte tolik, za kolik vám to stojí a vše si můžete připravit sami. A chodí se tam v bačkůrkách! No a tahle kamarádka domluvila, že se čtení bude konat tam. V místě se srdcem.
První čtení v Perfectu bylo super, super a ještě desetkrát super! Najednou tam nebylo lidí deset, ale třicet. No a včera, na čtení druhém, jich bylo ještě víc! Autorů sice moc nebylo, zato byli úžasní! Já četl taky a asi se to líbilo. Haha. 
No a po skončení se naše velká parta přesunula do Panoptika, kavárny/hospody, kde se pohybují podivní lidé, jako recitující kněz nebo dívka se středověkou zbraní. A tam je to taky moc fajn! Pili jsme, tancovali na The Kinks a úžasně se bavili. 
Jsem moc rád, že můžu říct, že jsem stál u zrodu takové akce, jako je tohle autorské čtení. Takže na příští přijďte. A když ne přímo na čtení, tak aspoň zkuste Perfect - místo se srdcem. 



Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat