středa 25. listopadu 2015

CAFÉ REGNER

Café Regner je jedna z mých nejoblíbenějších kaváren v Plzni. Uvnitř vypadá podle mě trošku jako komunistický obývací pokoj. Strašně super je to, že je kavárna v patře, takže si můžete  sednout na balkon a pozorovat tak lidi pod vámi. Hudba příjemně doplňuje celé prostředí. 
 Chtěli jsme sem zajít už v létě, ale jediné co jsme věděli bylo, že ta kavárna existuje. Tak jsme tedy dávali přednost jiným kavárnám u kterých jsme si byli stoprocentně jistí lokací. A v září už Honza věděl, kde to je a tak jsme Regnera navštívili. Už když jsme vešli, věděli jsme, že tu nejsme naposledy.








 



 Nejlepší jsou čaje z čerstvé máty nebo zázvoru (lol, vypadáme jako
úchylové přes zázvorový čaje, co?). Nejen že jsou tak velké, že se skoro nedají vypít, ale do toho zázvorového přidávají skořici a to mi připomíná Vánoce. Jo, vlastně! Zapomněla jsem vychválit ty skvělý konvice. Jsou hrozně krásný! 
 Přijde mi, že mají docela malý výběr dortů a koláčů, ale většinou si stejně nějaký dám a vždycky to stojí za to.


 


PS: Až budete dávat dýško, nedělejte to jako já. Stalo se mi totiž, že po mně servírka chtěla 72 korun a já jí dala asi stovku a řekla jsem: ,,Vraťte mi prosím na 80.''
Stay holka, která se ztrapní v každý kavárně.

Denisa

 

1 komentář:

  1. Ehm, to s tou servírkou... to mi silně připomíná mě... nejsi sama! Já zas jednou měla platit kolem 700 ale přeslechla jsem se a myslela jsem, že to bylo kolem 1000, tak podávám tu 1000 a říkám "to je dobrý" ... pak ten trapas, když jsem musela říct že ahá, 700, tak to NE, vrátit hezky.. " (no takhle jsem to neřekla, ale pointa vylíčena :D)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat