pondělí 23. listopadu 2015

OOTD


  Denisa měla v dnešním horoskopu úspěšné nákupy. Ale opak byl pravdou. Tedy ne tak úplně. Ale kdo je úspěšnější - já se svetrem Ralph Lauren a rolákem, oba za 80,-, nebo Denisa se šálou z H&M a cardiganem, který možná nebude nosit? Ha! 
  Jelikož jsme potřebovali do H&Mka, a jediné v centru je v Plaze (obludný obchoďák), museli jsme se vydat na strastiplnou cestu. Na cestu, na které jistojistě potkáme 13-leté 'obchoďákové gangy', šílence shánějící dárky a překrásnou sváteční výzdobu. Ano, výzdoba Plazy jen umocnila naši vánoční náladu. Fialové dekorace, podivuhodná zazimovaná fontána a jako tečka na konec, velký dárek, ve kterém sedí Yetti. Jo, krása!
  Jelikož se venku 'lehce' ochladilo, byl jsem dokonce i já nucen vytáhnout zimní bundu/kabát. A to je co říct, protože ještě v pátek jsem byl jen v džísce a košili. Brr! A Denise bylo dneska teplo! Ježíši Kriste, svěcenou vodu na ní!
PS1: Koukněte na moje ponožky! 
PS2: Pamatujete, jak jsem ve skříni vyhrabal staré Topman džíny?          Vyhrabal jsem další! HAHA!










Denisa - kabát - Mango, svetr a rukavice - H&M, košile - Medicine, kalhoty - Pull&Bear, boty - Dr. Martens





Honza - bunda, ponožky a čepice - Topman, svetr - secondhand, kalhoty - H&M, boty - Reebok, batoh - Herschel




1 komentář:

  1. Ste super,nosíte moje barvy.. :D
    sleduju :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat