neděle 15. listopadu 2015

CAFÉ PAPÍRNA

Papírna je asi moje (naše?) nejoblíbenější kavárna v Plzni. Interiér je naprosto dokonalý, vzdušný, čistý a hlavně vkusný. A to pak chutná mnohem lépe, no ne? 
Kavárna se nachází v bývalé papírně, takže je to takové to krásné, industriální prostředí a to já zbožňuji. Procházkou z centra kolem řeky jste tam za chvilku a na podzim je strašně super pozorovat úžasně zbarvené stromy. Já ji mám navíc kousek od školy a na učení je perfektní. Co víc si přát?
Kromě kavárny jsou zde pořádány koncerty, výstavy, atd.. 





Párkrát se mi stalo, že neměli dorty ani jiné občerstvení, ale vlastně mi to nevadilo. Protože když dorty mají, tak vážně stojí za to! 
Ovšem nejlepší na celé Papírně je pro mě zázvorový čaj (voda se zázvorem, lol). Ten je tak dokonalý, že dokonalejší už asi nebude. Naopak, co mi nechutnalo, byl ibiškový čaj (ten červený lektvar), ale tou mega cute lahvičkou si to u mě docela vyžehlili.





 Samozřejmostí je Club Mate, Fritz cola (mňam, mňam) a asi dobrá káva. Já ji nepiji, tak nemůžu posuzovat. Ale soudě podle ostatního, tipuji, že bude taky super.
Takže do Papírny určitě zajděte, ať už na tu kávu, zázvorový čaj anebo na koncert. Třeba se potkáme.

Honza




Žádné komentáře:

Okomentovat