sobota 14. listopadu 2015

HANDMADE T-SHIRTS

Když jsem se v polovině srpna vrátil od moře, neměl jsem moc co na práci. Poflakování se po městě mě už omrzelo a výletů jsem byl přesycen. Rozhodl jsem se, že zkusím nějaké diy - přesněji tričko. Koupil jsem si barvy a pustil jsem se do toho. Vzešlo z toho docela pěkné Beatles tričko a mě to chytlo. A to pořádně. S kamarádkou jsme skoro celý den batikovali a vytvořili jsme zásobu originálních a krásných kousků.
Svoje výtvory jsem sdílel na instagramu a jiných sociálních sítích. A díky tomu mi napsaly dvě známé, jestli nechci prodávat na jejich akci nazvané Blue Velvet. Měl jsem z toho ohromnou radost. Moje tvorba byla vidět a lidem se líbila. Ani chvilku jsem neváhal a pustil jsem do výroby triček, plátěných tašek, atd.. Trička jsem začal nakupovat v sekáčích, takže to je navíc tak trochu recyklované, jupí.
Moje oblečení mělo na akci poměrně velký úspěch - prodal jsem skoro všechno. Od té doby jsem dostal nemálo objednávek a vážně mě to baví.
Na focení triček mi kývly kamarádky, za což jim strašně děkuji (kecam, udělal jsem z nich modelky, oni mají děkovat mně).

PS: Útoky v Paříži mě, stejně jako miliony lidí po celém světě, velmi zasáhly. Nechci, aby zde padala prázdná slova. Uzavření hranic a doufání, že se vyvraždí oni sami navzájem je hloupé. Nebuďme lhostejní a snažme se být co nejvíce ostražití. Náš svět se nachází v těžkém období, ale já věřím, že dobro zvítězí. #prayforparis






Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat