pátek 13. listopadu 2015

FRIDAY 13th / OOTD

Pátek 13. pro mě začal teoreticky včera, kdy jsem si spálila jazyk o čaj. Nejsem sice pověrčivá, ale dnes se stala další smolná událost - hned první hodinu jsem se polila. Po skončení jsem odešla na záchod, kde jsem zjistila, že mám na zadku žlutý flek. Jelikož máme ve škole v jedné kabince umyvadlo, rozhodla jsem se, že si kalhoty 'přeperu' v ruce. Jenže co se nestalo! Kohoutek byl nějak zaseknutý a já za něj opravdu silně zabrala a poté se spustil silný proud vody a já jsem namočila poměrně velkou část kalhot kalhot. Nu což, uschlo to za necelé dvě hodiny.
Tyhle kalhoty stejně moc nenosím, protože nevím jak je mám kombinovat a navíc se jim rozjíždí zip, takže to pořád musím kontrolovat.
Takže přeji hezký víkend  a noste kalhoty s mokrým zadkem!





bunda-Orsay, svetr-Mango, kalhoty a boty-H&M

Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat