čtvrtek 3. prosince 2015

DIY WRAPPING PAPER

Nejlepší období roku jsou na sto procent Vánoce! I přes zimu, brzké stmívání a všude zástupy lidí, jsou zkrátka úžasné. Miluji cukroví, zdobení stromečku, čekání Ježíška a nakonec ani ty rodinné sešlosti nejsou k zahození. Ale co mám nejraději, jsou dárky (nesoudit prosím). Ne ani tak jejich dostávání (neříkám, že mi vadí, haha), ale předávání. Miluji jejich nakupování, vyrábění, vymýšlení, co komu a také balení. A to balení je snad ze všeho nejlepší!
Nikdy se mi nelíbily balící papíry, které jsou prodávány v obchodech. A tak jsem se rozhodl, že si vyrobím vlastní. A ono to nakonec vyšlo levněji. Ehm, a taky se mi dost povedly. No řekněte sami! A navíc, když má obdarovaný radost i z balícího papíru...








Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat