středa 10. února 2016

SPRING BREAK AND THE CUTEST WINDOW


Tak, a jarní prázdniny jsou za námi. Ve škole jsem po dvou týdnech volna úplně mimo, nemám dopsané sešity a na tabuli koukám, jako kdybych nevěděla kolik je 1+1. Na druhou stranu, jsem ráda, že jsem v Plzni. O prázdninách jsem byla od čtvrtka s rodinou na Šumavě. Táta našel vážně super ubytování, ale nejlepší bylo samozřejmě jídlo. Každou večeři jsem se hrozně přejedla, protože mi bylo líto tam to jídlo jen tak nechat. Taky musím zmínit, že jsem si tento rok oblíbila běžky a baví mě víc, než sjezdovky. Bohužel, ke konci týdne už nebylo vyloženě zimní počasí, sníh začal tát a my museli buď pěšky nebo na sjezdovky. Tak jsem si tedy vybrala druhou variantu a udělala jsem dobře! Jelikož byla neděle, lidé už odjížděli domů a na svahu bylo tak málo lidí, že jsem nestála žádnou frontu (a to je docela zázrak, když sestra na té samé sjezdovce dva dny před tím čekala ve frontě až 40 minut).
Mimochodem, podívejte se na to krásný okno! 




kabát Mango, šála C&A, džíny H&M, batoh Herschel, boty Dr. Martens




bomber, čepice, košile Topman, svetr secondhand, džíny H&M, boty New Balance, batoh Herschel

Deniska

Žádné komentáře:

Okomentovat