středa 3. února 2016

DIY / PAPER BAG

  Když u mě tuhle byla přes noc Deniska, řekli jsme si, že uděláme nějaké diy na blog. Už dávno pradávno jsem u Zuzky našel tyhle super pytle a Deniska mi jeden nedávno posílala také. Takže bylo rozhodnuto. Já zajistil tašky, Deniska sprej a a dali jsme se do toho. Není to těžké, no fakt. Jako první si připravte podložku. Mohli jsme to dělat na zahradě, jasně, ale byla noc, my jsme chtěli něco tvořit a venku jsou strašidla a tak. Ustřihněte ucha od tašky (svačinové pytlíky nedoporučuji, nejsou tak pevné), nastříkejte sprejem, nechte uschnout a ohněte horní okraj. Na ten pozor, ať se vám netrhne. No a hotovo. Není to těžké a vypadá to dokonale.
  A navíc - pytel můžete využit na cokoliv. Zasaďte do něj kaktus, do menšího si dejte psací potřeby a nebo to udělejte jako já - schovávejte si do něj vstupenky, fotky, lístky z koncertů, prostě věci, ve kterých jsou vaše vzpomínky.





H.



Žádné komentáře:

Okomentovat