sobota 2. ledna 2016

RESOLUTIONS, EXPECTATIONS, WISHES / 2016

Rok 2015 byl zatím nejlepší rok. Rozhodně. Stalo se to mnoho. Ale nějak podezřele rychle to uteklo. A to ani nemluvím o tom, jak rychle utekla silvestrovská noc. A s Novým rokem přichází zákonitě i předsevzetí. Vsadím se, že si je děláme všichni. Aspoň trochu. My jsme je dali dohromady. Předsevzetí, přání, očekávání od roku 2015. A snad to vyjde!

Deniska se jako správná blogerka pořádně vyfikla.



HÓŇA
(moje přezdívka, Honzo mi nikdo neříká, sám nevím, proč jsem se ze tak představil)


 Půlmaraton jsem běžel již dvakrát a chci ho běžet znovu. I jsem zrovna zaseknutý na, sice častých, ale ne moc vydatných, osmi kilometrech, do května času dost. 
 Škole bych chtěl věnovat trochu více pozornosti. Především matematice. Ehm.
 Sice blogujeme dva měsíce, ale strašně moc mě to baví. A chci aby mě to bavilo i nadále.
 K lezení na stěně mě nedávno přivedla ségra a vážně mě to chytlo. Vážně moc. Zkuste to taky!
 Výletování je moje a v roce 2016 si ho chci užít, jak jen to půjde. Chci se jen tak o víkendu sebrat a jet na Šumavu jako třeba v červnu, poznat nová města a tak. A hlavně se těším v dubnu do mého milovaného Londýna!
 Recyklací oblečení mám na mysli sekáče, předělávání starého a zdánlivě nenošeného...
Moje asi největší a nejnáročnější předsevzetí - úklid. Bude to těžké, ale snad to vyjde. Držte palce!
 Někoho jsem v roce 2015 vídal málo někoho vůbec. Letos chci mít na přátele víc času. Proč jen den nemá 72 hodin.
 A nakonec trocha sobeckosti - čas pro sebe. Nebudu lhát, měl jsem ho pro sebe dost i ten minulý rok (je to vážně weird, říkat minulý rok, když byl ještě včera), ale přece jenom, abych se nezanedbával...

DENISKA


Přejít na novou školu chci už rok, navíc naše gymnázium se stěhuje a já to mám dost z ruky. V květnu mě čekají přijímačky.
To nejhlavnější předsevzetí je zbavit se akné, které jsem už dvakrát měla skoro doléčené, ale teď je to zase v extrémním stavu (jako ne v extrémním, ale pro mě to dost extrémní je). Hlavní příčinou tentokrát není sice nedostatečná péče, ale špatná strava, se kterou mám od letních prázdnin zase problém.
Samozřejmě že tady mám i blog, i když tak často nepíšu, hrozně mě to baví.
Naučit se vařit bylo moje předsevzetí na rok 2015, ten rok jsem začala péct, tak snad se v následujících dvanácti měsících naučím i se sporákem.
Od září mám pocit že na sebe nemám vůbec čas, nebo si ho prostě nedokážu najít.
Vymalovat pokoj chci od léta, ale dokopat se k tomu zřejmě nějaký ten čas potrvá.



Žádné komentáře:

Okomentovat