středa 30. prosince 2015

DIY: LAUNDRY BOX

 Většího bordeláře než já asi nenajdete. Včera jsem byl donucen pustit se do mega úklidu. Byl vážně mega. Tři a půl hodiny, 3 tašky nepotřebných věcí, starých učebnic, sešitů a papírů a trocha oblečení k tomu. A najednou ten pokoj vypadá úplně jinak! Ovšem mým největším problémem je to, že často nechávám oblečení ležet na zemi, protože ta cesta do koupelny, kde je koš na špinavé prádlo, se mi zdá nekonečná. A tak jsem se rozhodl, že si vyrobím koš/box jen pro sebe. Abych nemusel chodit tak daleko. Protože deset kroků je hodně!
 Tuhle bedýnku jsem našel o Vánocích u prarodičů. Pak už jen stačilo oprášit ji, trochu nazdobit, vzít kus látky a je to. Šicí stroj sice máme, ale není v provozu, takže jsem zaimprovizoval - látku jsem ke dřevu přibil hřebíky. Profesionál lvl 1000!
Budu teď pořádnější? Nevím. Líbí se mi to? Ano!

PS: Oba vám přejeme příjemně stráveného Silvestra a krásný rok 2016. Ať je zase o něco lepší než tento. Mějte se rádi, tvořte, dělejte to, co vás baví, buďte sami sebou a radujte se z maličkostí!


                            

Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat