neděle 27. prosince 2015

TOO MUCH XMAS / OOTD

Taky tak neradi chodíte na rodinné sešlosti? Já vždycky skoro pláču, když musím vstát z postele a na nějakou jít. Momentálně co tohle píšu u nás taky jedna probíhá. Dnes už druhá. Ale každý se s tím musíme smířit a nakonec, o tom ty Vánoce jsou, ne? (taky o dárcích, chápeme se. Tenhle rok jsem z dárků hodně nadšená, i když to moc nedávám najevo. Nejhezčí dárek co jsem dostala je aroma lampa ve tvaru hlavy buddhy od mojí mladší sestry. Taky jsem po téměř čtyřech letech konečně dostala nový telefon, což jsem vážně nečekala (a hlavně jsem byla zaskočená!) po tom co jsem rodičům řekla, že žádný mobil nechci. Překvapilo mě ale, že jsem letos dostala jen jedny ponožky, a to od Kovy. Negativní věc těchto Vánoc byla moje unavená nálada a prostě jsem to už chtěla mít za sebou.










                           bunda - Topman
rolák - secondhand
džíny - secondhand
boty - Nike
hodinky - Komono
batoh - Herschel
brýle - H&M
  







kabát - Mango
rolák -  Camaïeu
boty - dr. Martens
taška - Jan Anděl
džíny - Pull&Bear

DENISA


1 komentář: