pátek 25. prosince 2015

BIZZAR BAZAAR

  Opožděné šťastné a veselé! Včera ten vánoční článek prostě nějak nevyšel, takže vám přejeme až dneska. Doufám, že vám Vánoce vyšly stejně jako nám. Že jste dostali, co jste si přáli, viděli, koho jste vidět chtěli a hlavně, že jste byli s nejbližšími. A teď k těm dárkům. Ha. Já jsem dostal vše, co jsem si přál. A Deniska má nový mobil. Srdce mi opravdu zaplesalo, protože ji možná při volání i uslyším. Jupíjej. 
  Teď už jen poslouchám Magic Moments, popíjím úžasný čaj a říkám si, že to zas nějak strašně rychle uteklo.
  Také chci dnes napsat něco málo o Bizzar Bazaaru. Chystám se na to přes týden. Klasika. Bazar se konal minulé úterý. Prodávali jsme tam s Markétou Skalkovou a její kamarádkou. Obě mají super krásné věci, prostě uuh. Oproti mě jsou jako Lagerfeld. Ehm. Každopádně i já jsem něco prodal. A bylo to super. Až moc lidí, jasně, ale sehnal jsem nějaké dárky a ještě ke všemu jsem dostal zadarmo košili. Její cena byla 30,- a byla z krásné látky. Taková červená s třešničkami. Akorát, že byla dámská a já nevěděl, komu bych jí dal. Tak jsem se tam nad ní rozplýval, bylo mi jí líto a prodávající dívky řekly, ať si ji vezmu. Jen tak. No není to super? Nakonec jsem ji udal, takže teď už si užívá u kamarádky doma. Jsem záchranář košil!
Náš super stojan z bambusu!






Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat