čtvrtek 14. ledna 2016

WISHLIST / H

Když nemám co dělat, projíždím stránky mých oblíbených obchodů. Vlastně to dělám, i když mám co dělat. Jen prostě eshopy vedou nad učením a uklízením. Však to určitě znáte. A jak tak projíždím většinou si dělám wishlisty. A dělám si jich hodně. Wishlist do Anglie, do Polska, zimní wishlist, wishlist na léto, wishlit na můj pohřeb a tak. No a teď jsem si udělal jarní. Že je půlka ledna a mrzne? Musím myslet vždy dopředu, neasi.



NB ze Spartoo jsou jasné. Na stopro. Bez vysvětlování a odůvodňování, prostě je potřebuji.
Po jednoduché bílé košili bez límečku toužím už dlouho. Jenže čím jednodušší, tím hůře se hledá. Však to znáte, ne? A stejně je na tom proužkované tričko. Nikde nemůžu najít to pravé. Černé džíny potřebuji stejně jako boty, protože ty se hodí vždycky, ne?
A teď přicházejí věci, které nepotřebuji ani trochu, jupí! Obaly na mobil jsou zbytečnost a nosím jen dva úplně jednoduché. Jenže tenhle... Ten se neztratí!
Batoh ze Zary je ultra zbytečnost - batohy mám dva, k tomu mám tunu plátěnek... Ale tyhle rolovací batohy se mi fakt líbí. A když se poohlédnu třeba v Primarku, tak mě ani nebude mrzet za něj dát peníze. 
O wannabe-raybankách sním dlouho, ale pravé si nekoupím. Mám talent na ničení věcí, víte? No a ta khaki košile ani nevím, jak se na mém wishlistu objevila, ale když ona je taková pěkná...

H.

Žádné komentáře:

Okomentovat