neděle 31. ledna 2016

WHAT MADE ME HAPPY IN JANUARY / D

 Právě sedím na posteli a Hóňa na mě tlačí, ať napíšu článek, jenže já nevím jak ho uvést. Tak tedy: chci vám sem sepsat věci, které mi za leden udělaly radost, nebo na ně budu ráda vzpomínat.




Závěrečná byla prostě super. Po škole jsme se s mamkou vydaly do Plazy, kde jsme mu vybraly dárek. No jenže, z Plazy jsme vyjely v pět a v šest nám začínala závěrečná lekce. Takže jsme přiletěly domů a nakonec jsme i s tátou a sestrou přijeli jen o 10 minut pozdě. Vlastně to ani nevadilo, jen jsem na dvou fotkách z dvaceti.

Jsem ráda že už máme uzavřené známky, ale myslím si že tohle nemusím nějak rozepisovat, protože to každý zná.

Soustředění, nebo spíš odjezd z něj mi přišlo jako osvobození, do teď nechápu proč jsem tam jela a nebo co jsem si od toho slibovala. Společnost mi dělala Špekala, která ale odjela v pátek, tak jsem tam zbylé dva dny zůstala s se svými o pět let mladšími spolubydlícími.

Nakonec vám chci říct, že byste se měli radovat z maličkostí, protože nikdy nevíte, kdy umřete.



Žádné komentáře:

Okomentovat