pondělí 14. prosince 2015

RAINY DAYS & CHRISTMAS MOOD / OOTD

Poslední dobou je počasí divnější než móda z roku 2006. Chvíli prší, chvíli svítí slunce, párkrát sněžilo. Už jen čekám, kdy začnou padat trakaře. 
Momentálně není ani sníh ani zima, ale já mám i tak vánoční náladu. Zjistil jsem totiž, že vánoční náladu nezpůsobují reklamy, světýlka ani město zahalené do bílé barvy. Za vánoční náladou stojí lidé kolem vás. Rodina, přátelé a dokonce i milá obsluha v kavárně. Letos na Vánoce jsou všichni tak nějak...milejší. Co myslíte? Možná je to jen způsobeno tím, že mám dnes nejlepší náladu za poslední století (Topman džíny za 50,-, srdíčko v pěně na latté a tak...). Každopádně už chci Vánoce. Ehm.
PS: Tenhle článek nedává smysl, ale já se mám hrozně fajn.
PS2: Zítra přijďte na Bizzar Bazaar do Papírny. Od tří do sedmi. Těším se i s tričky.











Honza - čepice, džíny, kabát - Topman, svetr - second hand, ponožky - Happy Socks, taška - onlinetextil.cz + diy, boty (pěkně špinavé, ugh) Reebok


Denisa - košile - Medicine, svetr - Mango, kabát - Reserved, džíny - Mohito, boty - Dr. Martens, batoh - Herschel

Honza

Žádné komentáře:

Okomentovat